Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Aug 2024 14:43:08 +0300

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/06233 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Vandjala küla, Rüütli, Harju 
maakond, Jõelähtme vald, Vandjala küla, Rüütli, Harju maakond, Jõelähtme 
vald, Vandjala küla, Rüütli (Eramu, biopuhasti kanalisatsioonitorustikuga, 
veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 11103 Maardu-Raasiku tee valitseja volitatud 
asutus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27072576>  (menetlus nr: 
433051), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister